علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

علی رضانیا

21 ماهه من

1390/12/19 10:32
نویسنده : سحر
160 بازدید
اشتراک گذاری

جان مادر

نفس مامان

روز به روز داره بزرگ تر می شی امروز عزیز دل مادر وارد ۲۲ ماهگی شده و ۲۱ ماه را با من سپری کرده   

۲۱ ماه عاشقی

۲۱ ماه با زیباترین حسی که در دنیا وجود داره حس مادری

۲۱ ماه نفس کشیدن با زیباترین و محبوب ترین خلقت و هدیه خدای همیشه مهربانم به من

۲۱ ماهی که دلم هر روز از وجود تو لبریز از شادی بوده و هست و هروز من و بابا را با کارهای زیبات شگفتزده کردی  

پسر گلم  ممنون که هستی ممنون که به خانه ما تقدس دادی همین که تو هستی یعنی خانه مان مقدس است  مگر میشود در مکانی مقدس و خدایی که از همه مقدستر است

کاری جز شاکر بودن از ما برآید ...

 ای یگانه خدای بی همتایم ممنون که مرا لایق زیباترین هدیه هستی دانستی .

خدایا شکرت بخاطر همه چیز شکرت

عزیز دوست داشتنی من هر روز شیرین تر و دوست داشتنی تر من با تمام وجودم دوستت دارم و از خدای بزرگ و بی همتا برایت  سلامتی / عشق / آرامش  میخواهم

من به تو ایمان دارم / به هر آنچه هستی و خواهی شد ...

تو تبلور عینی باورهای یک اسطوره بی تکرار هستی ...

از جان عزیزترم هر چه در توانمان بوده و هست را پیشکش به آینده و حال خالی از

نامهربانی تو میکنیم

علی گلم  برایت بهترینها را ارزو میکنم و بهترینها را لایق تو میدانم

پسر رویایی من / نامدار پرمهرم ...

اینروزها بیشتر از هر روز گذشته نفست میکشم ...

اینروزها با تو احساس پوچی ندارم

اینروزها با تو روحم ازرده نیست

ممنون خدای بی همتایم از این هدیه زیبایی که به من دادی

پسر گلم وهمیشه مهربانم  بینهایت دوستت دارم و ورودت به ماه ۲۲ عاشقی را تبریک میگوییم برایت بهترینها را از خدای همیشه مهربانم میخواهم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)