علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

علی رضانیا

برای پسرم

1391/2/4 15:26
نویسنده : سحر
254 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر!

سال نو مبارک

امیدوارم سالی سرشار از  سلامتی و زیبایی داشته باشی  

پسر گلم تو زیباترین و باشکوهترین معنای عشقی ، خداوندا ! نگهدارش باش

برای تو مینویسم

من دوست داشتن را باور دارم اما با تمام وجودم مطمئنم که در این دنیا جز عشق خداوند به بندگانش و عشق مادر به فرزندش عشق دیگری وجود نداشته و نیز نخواهد داشت!

باور کن در تمام طول عمرم انقدر آرام نبودم، انقدر شاکر و سپاسگزار نبودم! خدا تنها تو را به من هدیه نداد بلکه همراه تو عشق لایتناهی، صبر و شکیبایی بی‌ پایان، امید وافر و دلی‌ پاک و بخشنده عطایم فرمود! موهبت هایی که خداوند لازمه مادر بودن قرار داده است!

نفسم هیچ وقت در زندگیم انقدر خوشبخت نبودم، هیچ وقت در عمرم انقدر آرامش رو حس نکردم! من تا عمر دارم باید شاکر خداوند باشم که تو مکمل وجودم را آرامش وصف نشدنی‌ زندگانی و وجودم را نصیبم فرمود!

فرشتهٔ بهشتی‌ مادر!

تنها چیزی که می‌دانم این است که تا عمر داشته باشم هرگز قادر نخواهم بود که احساسات و عشق درونم را که نسبت به وجود نازنینت دارم، تحریر کنم! اما به دل‌ عاشق از عشق با شکوه توام قسم، به عظمت پروردگارمان قسم، به تو تک ستاره‌ی پر نور و درخشان شب های‌ تنهاییم قسم که تا آخرین دم از زنده ماندنم در این دنیا تمامی‌ سعی‌ و تلاشم را خواهم کرد تا تو تنها غنچهٔ زیبای باغ قلب و زندگیم‌ هرگز هیچ کمبودی را حس نکنی‌!

جانم را فدا می‌کنم تا تو درد نکشی و غصه را تجربه نکنی‌! کوچولوی من! خودم بعد از خدا همیشه همراه و همدم لحظه به لحظهٔ‌ زندگیت خواهم بود و هیچ چیز جز مرگ قول میدهم که نتواند حائل من و تو باشد!

خودم فدای تمام دقایق عمرت خواهم شد!

از خدا با تمامی‌ وجود می‌خواهم که( من و بابایی )و تو همنفس دقایقم را تا به ابد در زیر سایهٔ پر مهرش قرار دهد و حتی دمی نیز نگذارد از او دور گردیم! من خودم و ترا در دستان مهربان خداوند سپرده ام! با ایمان به او و سرشار از عشق او و تو که دلیلی‌ برای بیشتر باور داشتن به وجود خداوند برایم گشته ای، قدم در زیباترین سفر عمرم نهاده ام و دوست دارم بدانی چیزی جز عشق به شما، امید به داشتن شما ره توشهٔ این سفر رویاییم نیست

کسی‌ که جز عشق تو و بابایی بکسی‌ و چیزی راه در خانهٔ قلبش ندارد.

 

پسندها (1)

نظرات (0)