علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 14 روز سن داره

علی رضانیا

پسر بی نظیر من

1390/6/28 23:52
نویسنده : سحر
87 بازدید
اشتراک گذاری
پسر گل من عشق من

تو بی نظیری عریر دل مامانی

خیلی دوست دارم تو تنها و زیباترین بهانه زندگی من هستی

عاشق شیطنتهات هستم . وفتی می خوای بری حمام میری پشت نردههای طبقه بالا وامیستی و میگی مام در را که باز می کنم مستقیم میری سمت اتافت تا حولت را برداریم . و از اونجا میری داخل خمام وامیستی تا وانت را پر اب کنم و بزارمت داخل اب عاشق بازی کردن با ابی و بعد از من صابون می خوای ( صابا اده ) صابون برمیداری از دستت سر می خوره میگی  (اتاد) . عاشق دد رفتن هستی کیف مامان و سوئیچ ماشین را برمیداری برا رفتن خاضر میشی گرفتن سوئیچ با دردسر زیاد همراه هست .با گریه. اخه شما دوست دارین خوذتون رانندگی کنید. خیلی بانمکی عزیز دل مادر این روزا خیلی کسل کننده بود اگر تو پیشم نبودی .

خدا همیشه تو را برا من نگه داره که تو زیباترین هدیه دنیا هستی  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رها مامان کیاراد
18 مهر 90 1:16
جیگر اون تیپتو بخورم من.... بوووووووووس