علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 14 روز سن داره

علی رضانیا

تو بی نظیری

1390/9/19 0:47
نویسنده : سحر
319 بازدید
اشتراک گذاری
تو بی نظیری تو بی نظیری
خدا هنوز بهتر از این نیافریده
تو بی نظیری به خدا تو بی نظیری
این جوریشو هیچکی هنوز هچ جا ندیده
وقتی میبینم با تو چه خوشم
میخوام تا ابد با تو بمونم
از کنار تو پرده میکشم

وقتی که تو رو نداشتم بی تو زندگی نداشتم
یه روزی تو رو پیدا کردم و به روی چشام گذاشتم
حالا میبینم کی هستی حالا میبینم چی هستی
نمیدونم از کجا و از کدوم بهشتی هستی

با تو من چه حس خوبی دارم
بهتر از تو هیچی نیست در عالم
ای تو مهربون عزیز نارم
تو بی نظیری نظیری نظیری نظیری نظیری....

پسر گلم تو بی نظیری

چند روز پیش داشتم با تو عزیز دلم بازی میکردم که یکدفعه دویدی اومدی سمت من و یه بوسه بینظیر گذاشتی رو گونه ام وایییییییییییییی نمیدونی چه حس خوبی داشت خدایا ازت ممنونم که این فرشته زیبا را به من دادی مامانی این روزا خیلی خیلی شیطونی امروز خاله فریده و روژان گلم اینجا بودن شما به محض دیدن روژان انچنان ذوق کردی و هیجان زده شدی که نگو خیلی روژان را دوست داشتی و با هم بازی میکردین .


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)