علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 14 روز سن داره

علی رضانیا

سرشارم از حس مادری!

1390/10/6 18:46
نویسنده : سحر
47 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر خوبه که تو رو دارم

چقدر خوبه که روزهام داره با تو سپری میشه

چقدر خوبه که شریک روزهای خوش زندگیم هستی

چقدر خوبه که آرامبخش لحظه های دلتنگیم هستی

چقدر خوبه که شبها دستتو میندازی دور گردنم

چقدر خوبه که میتونم تو رو ببوسم

چقدر خوبه که بوسه هام جواب دارن

چقدر خوبه که تو  با احساسی

چقدر خوبه که تو رو بدون دلیل دوست دارم

چقدر خوبه که میتونم برای تو کتاب بخونم

چقدر خوبه که تو لجباز نیستی

چقدر خوبه که متوجه کار اشتباهت میشی

چقدر خوبه که تو مهربونی

چقدر خوبه که شاهد بزرگ شدنت هستم

چقدر خوبه اگر بتونم از تو یه مرد بسازم

چقدر خوبه که مرد کوچولوی الان من بزرگمرد فرداها باشه

چقدر خوبه که صدای خنده ات تو خونمون جاریه

چقدر خوبه ...

علی گلم  اندازه ستاره های آسمون دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)