علیعلی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

علی رضانیا

این پسر شیرین 20 ماهه...

1390/12/19 10:32
نویسنده : سحر
238 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک گلم

عریر دل

کودک دلبندم ۲۰ ماهگیت مبارک

پسرم خیلی شیرینه در عین حال خیلی با نمکه خیلی دوست داشتنی خیلی عسلی خیلی جیگری خیلی ماهی ستاره ا ی خورشیدی زمینی آسمونی  ...... نمیدونم دیگه خلاصه آخرشی... همه ی اینا رو مامانی بهت میگه

علی حسابی شیطون شده... خیلی کارای جدید یاد گرفته

عاشق ماشینه عاشق اینه که بشینه پشت فرمون و با هر چی که اون جلو هست ور بره ... از لاستیک خوشش میاد از اینکه ماشین چرخ داره و چرخاش میچرخن خیلی خوشش میاد اصولا از هر چیزی که میچرخه خیلی خوشش میاد از هواکش... وای هواکش رو که نگو عاشقش روزی بیست بار مامانی باید هواکش حمام  رو برای علی روشن و خاموش کنه

از سرسره بازی خیلی خوشش میاد و از روی هر چیزی که بشه ازش سر خورد -حتی یه ذره - سر میخورم مثلا از روی پای مامان وقتی روی مبل نشسته! سسسسرررررر سسسسسسسسسررررر

براتون بگم از غذای مورد علاقه علی بگم . خوب من هر چی فکر میکنم میبینم که علی غذای مورد علاقه نداره و اصولا از غذا و غذا خوردن خوشش نمیاد .... مامانی  هی غذا درست میکنه و هی غذاهاش باد میکنن!!

این روزها را  دوست دارم ....، ارامشش را ،  .... کودکم را علی گلم  را ....

نگاه می کنم ...به چشماش ، مژگان بلندش را ، چشمان تیره و نافذش را .... لبانش را ....موهایش را ...نگاهم به قدری طولانیست که اجزاء صورتش در اعماق ذهنم رخنه می کند ....

با خود و زیر لب می گویم ...کاش می شد این همه زیبایی را جایی ثبت می کردم

ولی نه " هیچ لنز دوربینی قادر نیست از زاویه نگاه من تو را ثبت نماید ...."

 دوست دارم حسی که تو در آنی  .....احساس آرامشت را وقتی کنارم خوابی و دستت در دست من است را دوست دارم ......

این روزهایم را دوست دارم  .....در آن غرق باشم ...لذت ببرم از تمام  لحظه هایم از بودن در کنار تو ... از بزرگ شدن تو ... از مرد شدن تو

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)