علیعلی، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

علی رضانیا

برای تو پسر بی نظیر من

1390/10/22 13:35
نویسنده : سحر
63 بازدید
اشتراک گذاری
پسرک گل من

عزیز دل مامان  از این روزها برات مینویسم . از تمام کارهایی که  انجام میدهی تمام تواناییهای منحصربفردت تمام دلبریهای کودکانه ات بگویم ...

 دو روز پیش خاله فیروزه و عسل گلش و خاله فریده و روژان  نازش مهمون ما بودن شما پسر خیلی خوبی بودی ولی عسلی کمی از شما خجالت میکشد شما مثل همیشه از دیدن مهمون  مخصوصاً بچه هیجان زده شده بودین ولی عسلی گریه میکرد اون روز هم به ما خوش گذشت هم  شما کوچولوها با هم بازی کردین

عسلک مامان دیروز برا خرید لباس رفتیم فروشگاه و شما به مامان اجازه نمیدادی که چیزی ببیند اینقدر شیطنت کری که مجبور شدم با بابا تماس بگیرم و در خواست کمک کنم . شما تمام وقت پشت میز بودین یا با ماشین حساب کار داشتین یا تلفن و یا دستگاه پوز . تا انیکه بابا امدن شما را بغل کردن و من خرید کردم .

پسر بی نظیر من عاشق شعر و غصه هستی به داستانهای می می نی علاقه زیادی داری . با مکعبهای رنگی خیلی خوب بازی میکنی و روی هم میزاری و مثل مامان میکی سبزه / زده / سوخ / بابی . الهی مامان فدات بشه . عاشق شعر اقا خرگوشه هستی . اگر در حال گریه باشی برات بخونم به محض رسیدن به این جمله که خرگوشه گفت . با خنده میگی اخخخخخخخخخخخخخخخخخخ و بعد دوباره گریه ات را ادامه میدهی .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)